Ez is arról szólt, hogy Molnár Attiláék fényezzék magukat.
A tavaszi pandémiás időszak után az első képviselő-testületi ülés elfogadott előterjesztése, hogy Komárom város megalakította a Komáromi Városmarketing és Turisztikai Kft-t, ami egyszemélyes és az ügyvezetéssel Radics Gábort, a polgármester tanácsadóját bízta meg. Radics fizetése 1.200.000Ft/hó.
Addig, amíg a város honlapján minden kattintásra a vírushelyzetre alakított segély-bankszámlaszám forog, addig nem erre, hanem saját marketingjére figyel és költ.
Az adományszámla összege júniusban kb. megegyezik Radics éves fizetésével.
És mit csinál a kft?
Ugyanazt, amit a városi televízió. A Fidesz és a hozzá közeli cégek, szervezetek, programok, no és a képviselők bemutatását.
A városmarketing kft. 2020. november 19-én módosított költségvetésében 81.040.000 forintjába került a városnak. A Komáromi Városi Televízió pedig újabb 61.630.000 forintjába. Ez összesen 142.670.000 Ft Molnár Attila egójának népszerűsítésére, akkor, amikor az intézmények (egészségügyi és oktatási) dolgozóinak tesztjét csak állami támogatásokból végzi.